
Typ výrobku: | SK – e13*2018/858*00270*01 |
Kategorie: | Auto a doprava – Motorová vozidla a příslušenství |
Riziko: | Zranění |
Nebezpečí: | Dolní ovládací ramena nemusí splňovat specifikace, což může způsobit zlomení těchto částí. V takovém případě může kolo zasáhnout kryt kola, což může vést ke zhoršení řízení a ztrátě kontroly nad vozidlem, což zvyšuje riziko nehody. |
Země původu: | Polsko |
Rozpor: | Výrobek nesplňuje požadavky stanovené v Nařízení o schvalování motorových vozidel a jejich přípojných vozidel, jakož i systémů, konstrukčních částí a samostatných technických celků určených pro tato vozidla a o dozoru nad trhem s nimi. |
Kód svolávací akce: | 22S70 |
Datum výroby: | 3. 3. 2022 – 7. 7. 2022 |
Země záchytu: | Ohlašující: Německo; Další: Nizozemsko |
Opatření přijatá v ohlašující zemi: | Dobrovolná opatření: svolání výrobku od spotřebitelů (výrobce). |
Datum publikace: | 17. 1. 2023 |
Zdroj: RAPEX | Foto: Ford
Reklama:
Povšiměte si, že sesterský Cady dostal svolávačku již 9.12.2022, tedy o více než měsíc dříve. Trochu jsem se divil, že by Ford dostával lepší dily 😉 … A proč nás Ford nechal přes měsíc jezdit bez varování (schválně, kolik dotazů bude muset importér zodpovídat)?
Není to úplně vina českého zastoupení Fordu, ten za to nemůže. Do systému to zadalo Německo a Nizozemsko.