
Svolávací akce: Peugeot 308, 408, 508 (2022-2023) | špatné utažení šroubů
Nesprávný točivý moment na různých mechanických a elektrických přípojkách může vést ke ztrátě ovládání vozidla nebo k selhání pohonu, což zvyšuje riziko nehody nebo požáru.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot 208 (2021-2022) | klimatizace
Vzhledem k poškození svazku topení/ventilace/klimatizace (HVAC) způsobenému kontaktem se spojkovým pedálem může být klimatizace aktivována automaticky. To by mohlo vést k požáru v důsledku zkratu v kabelech.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot 5008 (2021) | náboj kola
Vzhledem k nedostatečnému utažení náboje kola na zadní nápravě může dojít k naklonění kola. To může vést ke ztrátě kontroly vozidla, což vytváří riziko nehody.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot Rifter, Partner (2021) | pneumatiky
Pneumatiky na levé straně mohou být poškozeny nebo oslabeny. To může vést k náhlé ztrátě tlaku, což zvyšuje riziko nehody.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot 208 (2020 – 2021) | tempomat
Vozidlo může při aktivaci tempomatu a režimu ECO neúmyslně zrychlit přibližně 30 km/h nad nastavenou tempomat. To by mohlo zvýšit riziko nehody.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot 508 (2018 – 2020) | software motoru
Chyba softwaru může způsobit zastavení motoru při jízdě ve vyšší nadmořské výšce a při nízkých teplotách. To může vést ke ztrátě pomoci při brzdění, což zvyšuje riziko nehody.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot Partner, Rifter (2017 – 2021) | kryt podvozku
Kryt podvozku neposkytuje ochranu proti hromadění hořlavých materiálů pod motorem, což vytváří riziko požáru.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot 308, 3008, 508, 5008 (2017-2022) | filtr pevných částic
Filtr pevných částic se může přehřát a vytvářet trhliny. To by mohlo mít negativní dopad na životní prostředí.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot 208 (2020-2022) | řízení
Uzamykací matice tyčí řízení nemusí být řádně utaženy. To by mohlo vést ke ztrátě kontroly nad vozidlem, což by mohlo vést k riziku nehody.
Zobrazit podrobnosti
Svolávací akce: Peugeot Traveller, Expert (2020-2021) | Vstřikování kapaliny AdBlue
Vstřikování kapaliny AdBlue může při extrémně nízkých teplotách (-15 °C) klesnout pod odpovídající úroveň, pokud jsou teplota nádrže a kapaliny podobně nízká. Dlouhodobé vystavení nízkým teplotám může způsobit, že se AdBlue zmrazí, což brání systému v dostatečně rychlém zahřátí, což může vést k nadměrným úrovním emisí. To představuje riziko pro životní prostředí.
Zobrazit podrobnosti